onsdag, december 02, 2009

burn in hell hewlett packard!

efter lång väntan kom min dator tillbaka. den fungerade helt perfekt.. i en halv dag! samma problem som jag tidigare haft återkom och jag, jag ville mörda. efter att ha skrikit åt killen i växeln och tjutit inför tjejen på tekniksupport kom vi fram till att jag återigen ska skicka iväg datorn på service. hon skulle maila mig en fraktsedel och sen var det bara att skicka helvetet till helvetet. jag har väntat i två dagar. på ett mail! jävla assholes. hp måste vara så jävla smarta, hur kan de lyckas sälja skräp för flera tusen kronor? min teori, som givetvis är den allra troligaste, är för att de anställer inkompetenta (och därmed förhoppningsvis lågavlönade) nollor på servicen, som istället för att leta reda problemet bara byter moderkort på löpande band och hoppas att det löser sig. det är så man håller kostander nere.

2 kommentarer:

mawia sa...

jag vill inte låta elak eller så men förfan du är inte duktig på o blogga. DU MÅSTE UPPDATER OFTARE SÅ JAG HAR NGN KOLL PÅ DITT LIV. iofs gillar jag att vi mailar. så de e ok.

mawia sa...

(G)