onsdag, januari 16, 2008

min ambulans!

jag är extremt sömnstörd just nu. det kommer i perioder och jag vet inte vad det beror på, men hänvisar till att jag är känslig för förändringar i atmosfären, så jag lär ju bli den första att dö av växthuseffekten. falla död ner och äntligen få sova typ.

när jag sover lite lite så drömmer jag konstigt. men en dröm som jag hade för några dagar sedan var den bästa drömmen någonsin! jag hade en egen ambulans, en privat. men jag fraktade inga sjuka i, (ibland känner jag mina begränsningar.) jag använde inte ens sirenerna men alla flyttade på sig för mig! jag kunde köra hur snabbt som helst var som helst och behövde aldrig stå i kö eller stanna för rött. mitt enda intresse var att köra omkring, jag undrar om det var ett savant-syndrom.?
jag saknar min ambulans nu.

förresten så önskar jag mig ett handikapptillstånd så att jag kommer åt de bästa parkeringsbyxorna.

Inga kommentarer: